Je winkelwagen is momenteel leeg!
FAQ’s

Actuele informatie
- Levertijden bedragen op dit moment nog tussen de 7-21 werkdagen
- Op onze social media zullen we altijd als 1e onze nieuwe collecties showen, dus houd die in de gaten
- Je ontvangt de rekening in een e-mail, in plaats van in het pakket van je bestelling, dat is onze duurzaamheid.
Shoppen
Hoe valt de kleding?
Wij vinden, vanwege het feit dat we alles pas klaarmaken als er een bestelling plaats vind, erg belangrijk om jou zoveel mogelijk de juiste maten te laten bestellen. Zodat een retournering niet hoeft plaats te vinden, hierom hebben wij een matentabel op onze website toegevoegd waarin je jouw maten kan meten om de juiste pasmaat te vinden!
Dit kun je vinden op onze pagina: Matentabel
Moet ik mijn kleding eerst wassen voor ik het dragen kan?
Kleding hoeft niet altijd eerst gewassen worden. Onze kleding is bijv. van biologisch katoen dat geproduceerd wordt volgens de richtlijnen van de biologische landbouw. Daarnaast mogen er geen genetisch gemodificeerde zaden en geen chemische bestrijdingsmiddelen of kunstmest gebruikt worden in de productieprocessen. Wel raden wij aan om ALTIJD zwarte en donkere kleding eerst volgens ‘oma’s trucje’ een dag in koud water en azijn te laten weken…
Wil je meer kledingtips of weten waarom wij ‘oma’s trucje’ aanraden kijk op onze pagina: Zorgvuldigheid
Moet ik voor een minimaal bedrag bestellen?
Nee, dit hoeft helemaal niet.
Beschikbaarheid, Duurzaamheid & Zorgvuldigheid
Zijn uitverkochte artikelen ook echt uitverkocht?
Omdat we een jong en startende onderneming zijn hebben wij helaas niks voorraad. Dit houd in dat alles wordt gemaakt op het moment dat wij jouw bestelling ontvangen & zo bestellen wij o.a. materiaal pas als we jouw bestelling ontvangen! In het algemeen hebben wij vrij snel ons materiaal en kan het proces starten. Mochten wij aan bepaald materiaal momenteel niet kunnen komen dan laten wij dit natuurlijk aan je weten & kun je iets anders uitkiezen of krijg je gewoon je geld terug!
Verder hebben wij ook exclusieve artikelen waar wij een X aantal van zullen maken, wat inhoud dat als hier het getal op 0 is, dit ook werkelijk uitverkocht is!
Wat bedoelen jullie met beschikbaarheid?
Door het proces waarbij wij niks op voorraad hebben en alles pas gemaakt wordt op het moment dat wij jouw bestelling ontvangen kan het gebeuren dat een artikel soms niet meer beschikbaar blijkt door materiaal die bijv. niet verkrijgbaar is, echter kunnen er door naleveringen of retourzendingen soms alsnog de beschikbaarheid van onze artikelen vrij snel mogelijk zijn!
Voor inhoudelijke info over de beschikbaarheid van onze artikelen, kijk op onze pagina: Beschikbaarheid
Wat is de duurzaamheid van de artikelen?
Wij vinden het belangrijk om zoveel mogelijk ons steentje bij te dragen aan de natuur, hierdoor proberen wij al onze kleding van biologisch katoen te voorzien. Maar wij leveren ook artikelen die al op 30° wasbaar zijn, wat zorgt voor minder waterverbruik & dus goed voor je portemonnee en het milieu!
Ook geven we kleding duurzaamheid tips op onze pagina: Duurzaamheid
Hoe zorgvuldig is de zorgvuldigheid bij jullie?
Wij vinden het belangrijk dat je kleding zo lang mogelijk mooi blijft. Daarom doen wij er al zoveel mogelijk aan om onze artikelen van duurzaamheid te voorzien, maar ook jij kan je steentje bijdragen door bijv je artikelen zorgvuldige zorg te geven. Denk aan…
Voor meer tips over de zorgvuldigheid voor je artikelen kijk op onze pagina: Zorgvuldigheid
Levering & Retour
Kan ik kiezen wie mijn bestelling bezorgd?
Ook dit is zeker mogelijk, geef het evt aan bij je bestelling!
Hoe lang zijn de levertijden?
Omdat we een jong bedrijf zijn hebben wij helaas niks voorradig.
Dit houd in dat alles wordt gemaakt op het moment dat wij jouw bestelling ontvangen!
Hierdoor zijn de levertijden momenteel ca. 1 tot 3 wkn
Kan ik buiten NL iets bij jullie bestellen?
Dit is zeker mogelijk! Echter zullen hier andere kosten en nog langere levertijden aan vast zitten.
Neem voor meer info even contact met ons op via onze pagina: Contact
Kan ik op de hoogte gehouden worden van mijn bestelling?
Zo lang wij nog met lange levertijden werken & geen voorraad hebben, zou dit zeker mogelijk zijn!
Kan ik artikelen naar mijn werkadres laten sturen?
Nee, op dit moment is dit nog niet mogelijk!
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn €8,95
Betaling
Hoe kan ik betalen?
Je kunt betalen met iDEAL… Kies jou bank en volg de stappen!
Wat kan ik doen bij een betalingsherinnering?
Als de betaling niet op tijd is voldaan, sturen we eerst een betalingsherinnering per e-mail. Blijft de betaling hierna nog uit, dan volgt er een 2e herinnering waarvoor we €2,99 in rekening zullen brengen. Als hierna de betaling alsnog uitblijft, sturen we een 3e herinnering, waarvoor we opnieuw € 2,99 in rekening brengen (in totaal €5,98). Als dan alsnog het openstaande bedrag (hoofdvordering & herinneringskosten) onbetaald blijven, gaan we de vordering doorgeven aan een incassobureau; dit leidt tot hogere kosten & mogelijk juridische gevolgen die voor eigen rekening zijn.
Privacybeleid, Voorwaarden & Condities
Wat zijn jullie voorwaarden?
Aangezien wij een jong en startende onderneming zijn is elke bestelling nog maatwerk. Dit houd in dat wij pas onze kleding maken op het moment dat wij een bestelling ontvangen. Hierdoor hebben wij aangepaste voorwaarden & condities die op zowel onze artikelen als service van toepassing zijn.
Voor alle details over onze voorwaarden lees je op onze pagina: Voorwaarden & Condities
Hoe wordt onze overeenkomst gesloten?
Aangezien wij een jong en startende onderneming zijn is elke bestelling nog maatwerk. Dit houd in dat wij pas onze kleding maken op het moment dat wij een bestelling ontvangen. Gelieve er rekening mee te houden dat je bestelling alleen via onze webshop kan plaats vinden.
Nadat je de bestelling geplaatst hebt, ontvangt je per e-mail een automatisch aangemaakte ontvangstbevestiging van de bestelling. In deze ontvangstbevestiging zijn de gegevens van je bestelling en ook deze algemene voorwaarden nogmaals vermeld. Mocht je deze algemene voorwaarden nog niet hebben gelezen of opgeslagen, raden wij u aan deze e-mail af te drukken en op te slaan. Door de ontvangstbevestiging komt geen koopovereenkomst tot stand; de ontvangstbevestiging toont enkel dat de bestelling bij ons is binnengekomen.
Wij behouden ons het recht voor de bestelling al dan niet te aanvaarden: wij zijn niet tot sluiting van een overeenkomst verplicht. Wij aanvaarden de bestelling slechts door de bestelde artikelen aan ons met het door jouw aangegeven huisadres. Wij aanvaarden geen bestellingen van minderjarigen jonger dan 18 jaar.
Overige
Heb je nog vragen?
Wij vinden het belangrijk om jou zoveel mogelijk de juiste info te geven en nog lang als een gelukkige blijde klant te houden.
Heb je nog vragen schroom dan niet om contact met ons op te nemen!
Dit kun je doen via onze pagina: Contact